Подати показник лічильника

Подати показники свого електролічильника Ви можете кількома різними способами.
 
Оберіть зручний для Вас варіант:
 
• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет» 
• електронною поштою [email protected]
• SMS-повідомленням на короткий номер 5068
 
1. ПОДАТИ ПОКАЗНИК ЧЕРЕЗ ОНЛАЙН-СЕРВІС «ПЕРСОНАЛЬНИЙ КАБІНЕТ»

«Персональний кабінет» для клієнтів ПрАТ «Львівобленерго» працює за адресою: https://info.loe.lviv.ua/
 
2. ПОДАТИ ПОКАЗНИК ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ПОШТУ [email protected]
 
Cпершу необхідно укласти додаткову угоду, де буде вказана електронна адреса, з якої подаватиметься показник. Для цього слід звернутись у районний підрозідл за місцем обслуговування. 
 
Після укладення додаткової угоди інформацію про електронну скриньку клієнта внесуть у програму розрахунків для можливості подачі показників.
 
Як правильно оформити повідомлення?
 
Електронний лист з показниками слід сформувати чітко згідно із шаблоном:
10-значний код {пробіл} номер лічильника {пробіл} показник.
 
Приклад: 50000009999 99999А 123456
(50000009999 — десятизначний номер, 99999А — номер лічильника, 123456 — показник лічильника) 
 
Показник потрібно відправити з електронної адреси, яка вказана у додаткові угоді, на електронну адресу «Львівобленерго» — [email protected]
 
Важливо! Для кожного окремого приладу обліку необхідно формувати окремий електронний лист.
               
Як отримати 10-значний код для подачі показників? 
 
10-значний код споживача можна дізнатись на рахунку за електроенергію, у районному підрозділі за місцем обслуговування.
 
Коли подавати показники?
 
Подавати показники необхідно впродовж трьох календарних днів після розрахункової дати (включно із розрахунковою датою).
 
Як дізнатись, чи показник лічильника прийняли до розрахунків?
 
Якщо Ви коректно подали всю інформацію, на електронну пошту надійде лист із текстом: “Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято. Дякуємо за співпрацю”.  Якщо ж у листі з показниками допущена помилка, система автоматично повідомить Вас про це.
 
3. ПОДАТИ ПОКАЗНИК ЧЕРЕЗ SMS НА КОРОТКИЙ НОМЕР 5068
 
Cпершу необхідно укласти додаткову угоду , де буде вказаний номер телефону, з якого подаватиметься показник. Для цього слід звернутись у районний підрозідл за місцем обслуговування. 
 
Після укладення додаткової угоди номер мобільного телефону клієнта внесуть у програму розрахунків для можливості подачі показників.
 
Як правильно оформити повідомлення?
SMS-повідомлення з показниками слід сформувати чітко згідно із шаблоном:
10-значний код {пробіл}номер лічильника {пробіл}показник.
 
Приклад: 50000009999 99999А 123456
(50000009999 — десятизначний номер, 99999А — номер лічильника, 123456 — показник лічильника) 
 
Показник потрібно відправити з номера мобільного телефону, який вказаний у додатковій угоді, на короткий номер 5068.
 
Важливо! Для кожного окремого приладу обліку необхідно формувати окреме повідомлення.
           
Як отримати 10-значний код для подачі показників? 
 
10-значний код споживача можна дізнатись на рахунку за електроенергію, у районному підрозділі за місцем обслуговування.

Коли подавати показники?
 
Подавати показники необхідно впродовж трьох календарних днів після розрахункової дати (включно із розрахунковою датою).
 
Яка вартість відправки SMSіз показниками?
 
Вартість SMS-повідомлення на короткий номер 5068 — згідно з тарифами мобільного оператора клієнта.
 
Як дізнатись, чи показник лічильника прийняли до розрахунків?
 
Якщо Ви коректно подали всю інформацію, на номер мобільного телефону надійде повідомлення із текстом: “Показник приладу обліку успішно прийнято ”.  Якщо ж у SMS з показниками допущена помилка, система автоматично повідомить Вас про це.