«Львівобленерго» у Telegram та Viber: подати показник за кілька секунд та дізнатись про відключення

У «Львівобленерго» діють чат-боти у Telegram та Viber для різних категорій споживачів: 

«Львівобленерго» — для побутових споживачів (населення);

«Львівобленерго Бізнес» — для юридичних (непобутових) споживачів.  

ЧАТ-БОТИ ДЛЯ ПОБУТОВИХ СПОЖИВАЧІВ (НАСЕЛЕННЯ)

Аби швидко подавати показники електролічильника, повідомити про відсутність світла, дізнаватись інформацію про планові ремонтні роботи та аварійні відключення електроенергії, переглянути нарахування, а також дистанційно замовити послуги: коригування неправильного показника, зміну власника рахунку, встановлення зонного лічильника, заміну непрацюючого лічильника, заміну несправного автоматичного вимикача, звернення стосовно закриття особового рахунку, про відсутність пломб на засобі обліку, подати заяву на підключення електроустановки після реалізації ТУ та повідомити про крадіжку електроенергії — зареєструйтесь у сервісах «Львівобленерго» у Telegram та Viber. 

Скористатись послугами дуже просто. 

Telegram — зайдіть у месенджер сервісу і в пошуковій стрічці напишіть «Львівобленерго», або ж скористайтесь посиланням https://t.me/loeserviceBot , а потім додайте свій особовий рахунок. 

Для підтвердження реєстрації разом із особовим рахунком (десять цифр) потрібно вказати на Ваш вибір додаткову інформацію: номер електролічильника, прізвище споживача або електронну адресу, зареєстровану у Персональному кабінеті. 

Viber — зайдіть у меню сервісу Viber і відскануйте QR-код нижче або ж скористайтесь посиланням: https://www.viber.com/loebot

Далі виконайте такі ж кроки, як і в сервісі Telegram. 


 

Після реєстрації у чат-боті «Львівобленерго» у Telegram або Viber Ви зможете подавати показник електролічильника за кілька секунд. Адже достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований особовий рахунок і натиснути кнопку «Надіслати показник лічильника».

Також Ви зможете повідомити про відсутність електроенергії. Аби скористатись цією функцією потрібно обрати зареєстрований особовий рахунок, натиснути кнопку «Немає світла» і відповісти на кілька уточнюючих запитань чат-бота. 

Окрім цього, Ви будете отримувати попередження про планові роботи за день до відключення світла, оперативну  інформацію чому немає світла за Вашою адресою у випадку аварій, а також орієнтовний час відновлення електропостачання. 

Аби дистанційно замовити встановлення зонного лічильника, коригування неправильного показника, зміну власника рахунку, заміну непрацюючого лічильника, заміну несправного автоматичного вимикача, залишити звернення стосовно закриття особового рахунку, про відсутність пломб на засобі обліку, подати заяву на підключення електроустановки після реалізації ТУ та повідомити про крадіжку електроенергії, потрібно у чат-боті обрати свій особовий рахунок та послугу, яка Вас цікавить.  

Нагадуємо, що особовий рахунок (десятизначний код) можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримали у пунктах прийому платежів або при оплаті онлайн.

Технічна підтримка сервісів «Львівобленерго»  у Telegram та Viber працює за телефоном (032) 239-22-37.

Відеоінструкція користуватись чат-ботом "Львівобленерго" у Telegram:

Відеоінструкція сервісу "Львівобленерго" у Viber:

ЧАТ-БОТИ ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ (НЕПОБУТОВИХ) СПОЖИВАЧІВ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО БІЗНЕС» 

З допомогою нового чат-боту непобутові споживачі мають можливість: 

1. Отримувати сповіщення: 

• про аварійні відключення електроенергії з орієнтовним часом відновлення електропостачання; 

• попередження про планові ремонти електромереж;

• про графіки відключень (у випадку їх впровадження).  

2. Повідомити диспетчера про відсутність електроенергії.  

3. Дізнатись групу відключень під час впровадження графіків.

Як приєднатись до чат-боту «Львівобленерго Бізнес» у Telegram або Viber?

1. Приєднатись до чат-ботів «Львівобленерго Бізнес» можна за допомогою посилання:

• Viber: www.viber.com/loebiznesbot

• Telegram: https://t.me/loebiznesbot

Окрім цього, знайти чат-бот можна з допомогою пошуку у  Telegram, написавши назву сервісу «Львівобленерго Бізнес», або скориставшись QR-кодами нижче.  


 

Зверніть увагу, що у боті для юридичних споживачів на аватарці зображено білий логотип ЛОЕ та зеленому фоні (на відміну від чат-ботів для населення і каналів новин, які мають інші кольори логотипа). 

2. Далі необхідно пройти реєстрацію — для цього натисніть кнопку «Поділитись номером телефону».

3. Тепер необхідно додати Ваші об’єкти. Натисніть на кнопку «Мої об’єкти», а згодом — «Додати об’єкт» 

4. Щоб додати Ваш об’єкт до чат-боту необхідно вказати ЕІС-код (16 цифр та латинських літер) площадки вимірювання або точки обліку та Ваш код ЄДРПОУ або ІПН (для ФОП). ЕІС-код можна дізнатися у Вашому «Персональному кабінеті» (Загальна інформація про споживача) або у договорі з «Львівобленерго».

Як користуватись чат-ботом для бізнесу?

Після того, як Ваш об’єкт буде додано у чат-бот, оберіть свій лічильник, натиснувши на кнопку «Лічильник №…»

Оберіть з меню кнопку послуги, яка Вам необхідна:

• «Немає світла» — з допомогою цієї кнопки Ви можете дізнатись причину відсутності електроенергії або подати заявку диспетчеру про аварійне вимкнення електроенергії.

• «Група відключень» — тут можна дізнатись свою групу відключень під час графіків вимкнень електроенергії.

• «Ремонт мереж» — тут Ви дізнаєтесь, чи заплановані за Вашою адресою планові вимкнення електроенергії, пов’язані з ремонтом електромереж.  

• «Налаштування» дає можливість перейменувати Ваші точки обліку так, щоб Вам було зручно та зрозуміло, або ж видалити їх з пам’яті боту. 

Окрім цього, у чат-боті Ви будете отримувати сповіщення про ремонт мереж і тимчасову відсутність електроенергії.