Куди звертатись, якщо зникло світло

Для кого ця пам’ятка? Інформація буде корисною кожному львів’янину, який мешкає у багатоповерховому будинку. Ця пам’ятка допоможе Вам зорієнтуватись, до кого звертатись за допомогою.

Хто несе відповідальність за світло у Львові? Поширеною думкою львів’ян є те, що за усі електромережі міста відповідає лише ПрАТ «Львівобленерго». Але це не зовсім так.

· Так, власністю ПрАТ «Львівобленерго» є кабельні і повітряні електромережі, які надходять лише до ввідного щитка будинку.
· Електромережі всередині будинку - у власності управителя житлового будинку ОСББ. І тільки самі мешканці через ОСББ обирають організацію, яка обслуговуватиме їхні мережі.
· «Проводка» всередині квартири перебуває у власності власника квартири.
· За вуличне освітлення біля будинку відповідає львівське комунальне підприємство «Львівсвітло».  

Куди звертатись?Найперше, що потрібно знати — це до кого звертатися, якщо раптово зникло світло. У кожному окремому випадку це можуть бути різні організації. Тому до вашої уваги— 6 поширених ситуацій і 6 варіантів дій.




Ситуація 1. Немає світла у окремій квартирі.
До кого звертатись:
до голови ОСББ, або ж викликати приватного електрика (оскільки електропроводка в квартирі – власність власника квартири).  Необхідно перевірити квартирні автомати / запобіжники; якщо при включених запобіжниках світло не з’явилося, необхідно звернутися до управителя житлового будинку (ОСББ), який відповідає за внутрішньобудинкові електричні мережі.
 

 
Ситуація 2. Немає світла в сусідів верхніх і нижніх поверхів.
До кого звертатись: до голови ОСББ.
 

 

Ситуація 3. Немає світла на сходовій клітині.
До кого звертатись: до голови ОСББ.
 

 

Ситуація 4. Увесь будинок без світла.
До кого звертатись: до голови ОСББ. Представник управителя житлового будинку перевіряє причини відсутності електропостачання і, якщо електроенергія не надходить до щитової будинку, повідомляє про це ПрАТ «Львівобленерго».
 

 

Ситуація 5. Немає вуличного освітлення.
До кого звертатись: до ЛКП «Львівсвітло»
((032) 242-19-35, 242-18-33).
 

 

Ситуація 6. Увесь ваш мікрорайон поринув у темряву. 
До кого звертатись: ПрАТ «Львівобленерго»
(веб-сайт, розділ "Чому немає світла":
https://poweroff.loe.lviv.ua/

кол-центр:
0-800-30-15-68 — цілодобово, безкоштовно)
 

 

Аби повідомити про відсутність світла, дізнаватись інформацію про планові ремонтні роботи та аварійні відключення електроенергії, а також швидко подавати показники електролічильника та дистанційно замовити послуги — зареєструйтесь у сервісах «Львівобленерго» у Telegram або Viber