Для кого ця пам’ятка? Інформація буде корисною кожному львів’янину, який мешкає у багатоповерховому будинку. Ця пам’ятка допоможе Вам зорієнтуватись, до кого звертатись за допомогою.
Хто несе відповідальність за світло у Львові? Поширеною думкою львів’ян є те, що за усі електромережі міста відповідає лише ПрАТ «Львівобленерго». Але це не зовсім так.
· Так, власністю ПрАТ «Львівобленерго» є кабельні і повітряні електромережі, які надходять лише до ввідного щитка будинку.
· Електромережі всередині будинку - у власності управителя житлового будинку ОСББ. І тільки самі мешканці через ОСББ обирають організацію, яка обслуговуватиме їхні мережі.
· «Проводка» всередині квартири перебуває у власності власника квартири.
· За вуличне освітлення біля будинку відповідає львівське комунальне підприємство «Львівсвітло».
Куди звертатись?Найперше, що потрібно знати — це до кого звертатися, якщо раптово зникло світло. У кожному окремому випадку це можуть бути різні організації. Тому до вашої уваги— 6 поширених ситуацій і 6 варіантів дій.
Ситуація 1. Немає світла у окремій квартирі. До кого звертатись: до голови ОСББ, або ж викликати приватного електрика (оскільки електропроводка в квартирі – власність власника квартири). Необхідно перевірити квартирні автомати / запобіжники; якщо при включених запобіжниках світло не з’явилося, необхідно звернутися до управителя житлового будинку (ОСББ), який відповідає за внутрішньобудинкові електричні мережі. |
![]() |
Ситуація 2. Немає світла в сусідів верхніх і нижніх поверхів. До кого звертатись: до голови ОСББ. |
![]() |
Ситуація 3. Немає світла на сходовій клітині. До кого звертатись: до голови ОСББ. |
![]() |
Ситуація 4. Увесь будинок без світла. До кого звертатись: до голови ОСББ. Представник управителя житлового будинку перевіряє причини відсутності електропостачання і, якщо електроенергія не надходить до щитової будинку, повідомляє про це ПрАТ «Львівобленерго». |
![]() |
Ситуація 5. Немає вуличного освітлення. До кого звертатись: до ЛКП «Львівсвітло» ((032) 242-19-35, 242-18-33). |
![]() |
Ситуація 6. Увесь ваш мікрорайон поринув у темряву. До кого звертатись: ПрАТ «Львівобленерго» (веб-сайт, розділ "Чому немає світла": https://poweroff.loe.lviv.ua/ кол-центр: 0-800-30-15-68 — цілодобово, безкоштовно) |
![]() |
Аби повідомити про відсутність світла, дізнаватись інформацію про планові ремонтні роботи та аварійні відключення електроенергії, а також швидко подавати показники електролічильника та дистанційно замовити послуги — зареєструйтесь у сервісах «Львівобленерго» у Telegram або Viber.