Подати показник лічильника

Увага! Показники спожитої електроенергії побутовим клієнтам слід повідомляти щомісяця у період, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного місяця.

Подати показники свого електролічильника Ви можете кількома різними способами.



Важливо! Дані споживання електроенергії прийматимуть від побутових клієнтів виключно дистанційно!

Оберіть зручний для Вас варіант:

•  електронною поштою [email protected]
•  в онлайн-сервісі «Персональний кабінет» 
•  на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором
•  SMS-повідомленням на короткий номер 5068
•  зателефонувати на номер 5068 (дзвінок платний)
•  через нові cервіси подачі показників у Viber та Telegram 

Знайти нові сервіси дуже просто — скористайтесь QR-кодами.

  Viber Перейти Messenger Перейти

Примітка:

- щоб скористатися QR-кодом, відкрийте дану сторінку на комп'ютері та відскануйте код програмою розпізнавання QR-кодів на Вашому смартфоні

- щоб відкрити відповідний месенджер на комп'ютері, натисність кнопку "Перейти" (відповідний месенджер має бути попередньо встановлений на Вашому комп'ютері)

1. Подати показник електронною поштою

З 01.12.2016 року у «Львівобленерго» запровадили нову зручну послугу для побутових споживачів електричної енергії. Повідомити показники лічильника відтепер можна на електронну пошту «Львівобленерго».

Як подати показник?

Для цього  необхідно надіслати електронний лист на адресу [email protected], чітко дотримуючись інструкції.

У листі потрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі ПрАТ "Львівобленерго" — 067 333 15 68, 050 460 15 68, 093 170 15 68, (032) 290 75 68 (цілодобово, згідно з тарифами оператора).



2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!

Код і Показник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення:
0000011111 85
(0000011111 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показник зонного лічильника?

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати наступним чином:

Двозонні лічильники:

У листі потрібно вказати три значення у форматі «Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1) код – це десятизначний код абонента;

2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:
0000011111 85 55
(0000011111 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:

У листі потрібно вказати чотири значення у форматі

«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:  

1)код – це десятизначний код абонента;

2) показник_Півпік – показник півпікової  зони приладу обліку на дату відправлення листа;

3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення листа;

4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення листа.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте лист із текстом "Поданий Вами показник приладу обліку успішно прийнято". Якщо Ви допустили помилку, система автоматично повідомить Вас про це.
 
Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:
0000011111 85 55 15
(0000011111 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).
 
2. Подати показник через онлайн-сервіс «Персональний кабінет»

«Персональний кабінет» для клієнтів ПрАТ «Львівобленерго» працює за адресою: https://info.loe.lviv.ua/
 
Для подачі показників через онлайн-сервіс «Персональний кабінет» потрібно після авторизації споживача натиснути кнопку «Детальніше» (біля «Оплатити»). Ви перейдете на сторінку  «Загальна інформація про споживача»,  де зверху знаходяться активні посилання на закладки. «Внести показник» — перша закладка з лівого краю.

3. Подати показник на номер 295-85-13 

1. Наберіть номер 295-85-13 (цілодобово, згідно з тарифами оператора). Далі дотримуйтесь підказок голосового меню.

2. Після звукового сигналу введіть свій десятизначний код (десятизначний можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в оператора Кол-центру ПрАТ "Львівобленерго" 067 333 15 68, 050 460 15 68, 093 170 15 68, (032) 290 75 68 (цілодобово, згідно з тарифами оператора) або у відповідному районному відділенні електропостачання).  

3. Після перевірки введеного коду натисніть «1» (якщо код ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).    

4. Після звукового сигналу введіть свій показник лічильника.

5. Якщо показник ввели правильно — натисніть «1» (якщо показник ввели невірно і необхідно його ввести ще раз — натисніть «9»).    

6. Програма повідомить Вас про успішне прийняття показника лічильника.    

4. SMS-повідомлення на короткий номер 5068

З травня 2017 року клієнти «Львівобленерго» можуть повідомляти показники електролічильників на короткий номер 5068 з допомогою SMS.
Аби подати показник на номер 5068 уSMS-повідомленніпотрібно вказати два значення у форматі «Код{пробіл}Показник»:

1) код– це десятизначний код абонента (десятизначний код можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунтках прийому платежів, а також в Кол-центрі ПрАТ "Львівобленерго" — 0 800 30 15 68 (цілодобово, безкоштовно), у Центрі обслуговування клієнтів або у відповідному районному відділенні електропостачання);
2) показник – це показник приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.
 
Важливо!
Код і Показник потрібно обов’язково розділити пробілом. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення:

0000011111 85
(
0000011111 – це десятизначний код, а 85 – показник лічильника).

Як подати показник зонного лічильника?

Для споживачів, які мають зонні лічильники, показники слід подавати таким чином:

Двозонні лічильники:
У SMS-повідомленні потрібно вказати три значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_День{пробіл}Показник_Ніч»:

1)код – це десятизначний код абонента;
2) показник_День – це показник денної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення для двохзонного приладу обліку:

0000011111 85 55
(
0000011111 – це десятизначний код,  85 – показник День,  55 – показник Ніч).

Трьохзонні лічильники:
У SMS-повідомленніпотрібно вказати чотири значення у форматі
«Код{пробіл}Показник_Півпік{пробіл}Показник_Ніч{пробіл}Показник_Пік»:  

1)код – це десятизначний код абонента;
2) показник_Півпік – показник півпікової  зони приладу обліку на датувідправлення SMS-повідомлення;
3) показник_Ніч – показник нічної зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення;
4) показник_Пік – показник пікової зони приладу обліку на дату відправлення SMS-повідомлення.

Важливо!
Всі значення розділяються пробілами. Це потрібно для того, щоб система коректно прийняла надану Вами інформацію. Якщо система успішно прийняла Ваш показник, Ви отримаєте повідомленняіз текстом «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо Ви допустили помилку, система автоматично сповістить Вас про цеповідомленням: «Показ не прийнято. Очікуємо 10-значний код пробіл показник».
 
Приклад повідомлення для тризонного приладу обліку:

0000011111 85 55 15
(
0000011111 – це десятизначний код, 85 – показник Півпік, 55 – показник Ніч, 15 – показник Пік).
 
УВАГА! Стандартна вартість відправки SMS на короткий номер для абонентів ПрАТ «Київстар» становить 1,00 грн; ТОВ «Лайфселл» (lifecell) — 1,00 грн; ПрАТ «МТС Україна» (ТМ «VODAFONE») — 1,00 грн. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ та збору до песійного фонду. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів усіх національних GSM операторів України.

5. Зателефонувати на номер 5068

Аби подати показник електроенергії Ви можете зателефонувати на короткий номер 5068 і повідомити дані лічильника, користуючись підказками голосового меню. Важливо: вартість дзвінка для усіх національних GSM операторів становить одну гривню за хвилину з урахуванням всіх податків.

6. Подати показник через cервіси подачі показників у Viber та Telegram 

Telegram — зайдіть у месенджер сервісу і в пошуковій стрічці напишіть «Львівобленерго», або ж скористайтесь посиланням внизу сторінки, а потім додайте свій особовий рахунок. 

Для підтвердження реєстрації разом із особовим рахунком (десять цифр) потрібно вказати на Ваш вибір додаткову інформацію: номер електролічильника, прізвище споживача або електронну адресу, зареєстровану у Персональному кабінеті. 

Viber — зайдіть у меню сервісу Viber і відскануйте QR-код або ж скористайтесь посиланням внизу сторінки. 

Далі виконайте такі ж кроки, як і в сервісі Telegram. 

Після реєстрації у чат-боті «Львівобленерго» у Telegram або Viber Ви зможете подавати показник електролічильника за кілька секунд. Адже достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований особовий рахунок і натиснути кнопку «Надіслати показник лічильника».

Відеоінструкція ЯК подати показник з допомогою чат-боту "Львівобленерго" у Telegram:

Відеоінструкція сервісу "Львівобленерго" у Viber:

  Viber Перейти Messenger Перейти

КОЛИ ПОДАВАТИ ПОКАЗНИКИ?

Показники спожитої електроенергії побутовим клієнтам слід повідомляти щомісяця у період, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного місяця (відповідно до п.8.6.3. Кодексу комерційного обліку електричної енергії, який затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 311 від 14.03.2018 із змінами, внесеними згідно з Постановою НКРЕКП № 716 від 20.03.2020). 

Сервіси подачі показників працюють цілодобово і без вихідних.